En kärlek..

En kärlek.. EN stor jävla kärlek!
En gång i mitt liv har jag varit kär. En gång, på riktigt.

Jag har alltid haft lätt för att fatta tycke för någon.. men det här var verkligen någonting utöver det vanliga.
Du fångade mig. Klick sa det och jag var din. Jag ville föralltid. Du ville för en stund. En saga utan lyckligt slut.


Innan du kom fanns det andra, flera stycken. Jag älskade dom, trodde jag. Sedan kom du och mitt liv fick en ny vändning. Det jag tidigare kännt var inte på riktigt.. Det bevisade du för mig gång på gång.

Allt var så romantiskt.. Du öppnade nya dörrar för mig. Dörrar jag aldrig skulle ha vågat öppna på egen hand. Du tog min hand och jag vågade göra och säga saker jag aldrig vågat tidigare. Jag älskar dig för det, men jag hatar dig för att du krossat mitt hjärta.

Vi var perfekta för varandra och det kommer att bli vi igen, en dag.. det vet jag. Vänta bara, du ska få se.
Det året vi tillbringade tillsammans kommer inte att rinna ut i sanden.


Ja... DET året. Ett år blev det innan du ville något annat. Som sagt, en saga utan lyckligt slut.. för tillfället.



Sa jag det inte tillräckligt ofta så säger jag det nu igen. Jag älskar dig. Du är den enda jag älskat och den enda jag någonsin kommer att älska.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0