Jag saknar dig

Det gör ont i mig.

Det du gjort är redan förlåtet. Jag var aldrig arg eller besviken på dig.
Du skämdes, jag såg det i dina ögon.. Men jag brydde mig aldrig. Nu ångrar jag att jag inte berättade det för dig..



Ingen, ingen vet hur jag känner.. jag vet inte varför, men jag har svårt för att prata om det som hänt.
Jag har alltid tyckt om dig, du har varit min pelare genom livet.
Jag tror aldrig att jag har sagt till dig att jag älskar dig. Men det gör jag. Det hoppas jag att du känner varje gång jag ser på dig eller varje gång jag ger dig en varm kram.

Du. Han. Det där ordet man lär sig förtst. Du. Jag älskar dig.


Jag vill att allt ska vara som förut. När jag var liten. När du alltid fanns till hands.
Det kommer aldrig att bli så igen, det vet jag.. det vet alla. Men jag hoppas, jag tänker tillbaka, jag minns, och jag ler.

Nästa gång jag ser dig ska jag krama dig som om det vore den sista gången vi sågs.



Du. Han. Det där ordet man lär sig förtst. Du. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0