Min dagbok

Ny blogg. Hemlig blogg. Nya möjligheter..

Jag har länge funderat på att skaffa mig en blogg, en hemlig sådan. Vissa tankar vill man bara inte dela med sig av till sina vänner eller familj. Det är svårt och jobbigt och det kan uppstå problem. Därför har jag valt att skapa denna blogg, där jag inte kommer att berätta vem jag är.

Här kommer jag endast att dela med mig av mina känslor och tankar.. ingenting annat. Ingenting som har hänt under dagen och ingenting om vad som kommer att hända imorgon, övermorgon eller nästa vecka. Det är det förmodligen ändå ingen som bryr sig om.

Hittar du hit så hittar du hit. Gillar du det du läser så gillar du det du läser. Gillar du inte det du läser så är det bara så.


Detta kommer att vara som en öppen dagbok. Min öppna dagbok.




Who am I? Brittany. Who's that? That's for me to know and for you to fint out..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0